اس ام اس عاشقانه

تو مثل درخشش خورشید گرمی

مثل شکر خیلی شیرینی

تو مثل خودت هستی

و بخاطر همینه که من دوست دارم

 اس ام اس عاشقانه

یه وقتایی آدم عاشق آدم های جدید میشه اما من همیشه دوباره عاشق تو میشم

اس ام اس عاشقونه

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری؟؟؟

یا اینکه لازمه یه بار دیگه از جلوت رد بشم؟؟؟؟

 اس ام اس های عاشقانه

بدون عشق روزا اینجوری میشن :

روز غم

روز زاری

روز اشک

روز از دست رفتن

روز تشنگی

روز ترس

روز شکستن

پس سعی کن هر روز عاشق باشی....

 اس ام اس عشقولانه

میخوام روی همه ی آجر ها بنویسم دلم برات تنگ شده و بعد امیدوارم که یکیشون بیفته روی سر تو تا بفهمی که دلتنگ آدم خاصی مثل تو شدن چقدر دردناکه....

 

اگه من اشکی توی چشمای تو بودم از روی چشمات لیز میخوردم و روی لب هات فرود می اومدم. اما اگر تو اشکی توی چشمای من بودی از ترس از دست دادنت من هیچ وقت گریه نمیکردم!

 اس ام اس عاشقانه

روزی که بمیرم و روزی که مرگ من با تولد عوض بشه (روز قیامت) صورت فرشته هارو خواهم شناخت چون روی زمین با یکیشون زندگی میکردم....

 

همونطور که یه گل رز به آب احتیاج داره، همونطور که فصل ها لازم دارن که عوض بشن، درست مثل یه شاعر که احتیاج به یه قلم داره، منم هم به تو احتیاج دارم.

اس ام اس عشقولانه

عاشق بودن زمانیه که اون بهت نگاه میکنه و میگه : دلم میخواست آدم خور باشم!!!!

 

دلم میخواست چشمام بهت میگفتن که قلبم چه حسی نسبت به تو داره. آخه لب هام میتونن در مورد حقیقت دروغ بگن اما چشمام نمیتونن چون حتی وقتی میبندمشون هم میتونم تورو ببینم.


اس ام اس عاشقانه

ای کاش از بدو تولد کور بودم تا که هیچگاه دریای عشق را در چشمان ملیح و فریبایت نمی دیدم

اس ام اس

زندگی مال تو مرگ مال من .راحتی مال تو گرفتاری مال من. شادی برای تو غم مال من. همه چی مال تو تو مال من

۶۷۵۱...۰۹۳۵

فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتها چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست تقدیم به فرشته بی بالم!!!

۶۳۹۳...۰۹۳۵

اس ام اس عشقولانه
سرو اسوه مقاومت و پایداریست من یه سروم چون تو ریشه منی

سخت است هنگام وداع ؛ آنگاه که در می یابی چشمانی که در حال عبور است ، پاره ای از وجود تو را نیز با خود خواهد برد.

زندگی اجبار است مرگ اخطار است دوستی فقط یکبار است اما جدایی بسیار است
اس ام اس عاشقونه

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

اس ام اس
هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد

کسی یه روزی میاد یه روزی میره، یکی با دلش میره، یکی با پاهاش، ولی مواظب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

اس ام اس عشقولانه
جاده خوشبختی در دست تعمیر است دور بزن این اسمش تقدیره

در دریای نیلفام خوابهای شیرین شب ، صدف های رنگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم.

 

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است

 

میدونی دریا چرا دریا شد؟ به خاطر موجاش اگه موج نداش هیچ و قت دریا نمی شد،من یه دریام و تو موجهای منی

اس ام اس جدید

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته ... شعر می گویم به یادت در قفس غمگینو خسته ... من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ... ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

اس ام اس رمانتیک

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم… شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم… تو چیستی که از هر موج تبسم تو… بسان قایق سرگشته ی روی مردابم…

اس ام اس های زیبا

دوست دارم همیشه از تو بنویسم بی انکه در جستجوی قافیه ها باشم بی انکه واژه ها را انتخاب کنم دوست دارم از تو بنویسم که میدانم هنوز دوستم داری و هر سپیده دم یک سبد مهربانی از تو دریافت میکنم

اس ام اس رمانتیک

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ........... روزی که با تو ست مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست ما یوس نشو

اس ام اس عاشقانه

تجربه شانه ایست که طبیعت وقتی ما کچل میشویم, به ما می دهد!


اس ام اس عاشقانه

1) یکی دلش به 100 دل بنده 2) یکی 100 دل به یه دل میبنده 3) یکی دل به یه دل میبنده و تا آخرش پابنده 4) یکی هر بار به یکی دل میبنده 5) یکی دل میبنده تا بخنده 6) یکی دلش آکبنده مونده به کی دل ببنده 7) حالا تو دلت شماره چنده؟؟؟

اس ام اس های عاشقانه

در دریای نیلفام خوابهای شیرین شب ، صدف های رنگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم

اس ام اس عشقولانه

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس عاشقونه

من همه ی قصه هام قصه ی توست اگه غمگینه اونم از غصه ی توست

اس ام اس اس ام اس

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی


یکی محبت میکنه یکی ناز میکنه ! اونی که ناز میکنه همیشه محبت میبینه اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست

ای چراغ دل تاریکم از این خانه مرو، آشنای تو منم بر در بیگانه مرو، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو، سوختی جان مرا آه مکن، اشک مریز، از بر عاشق دلداده غریبانه مرو.

اس ام اس عشقولانه

سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ، نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست . پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی .... کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

طبق قانون بقای شادی ، هیچ شادی از بین نمیره ؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جا به جا می شه

اس ام اس عاشقونه

در کویر سبز عشق ، این سخن از من بگیر ، مرگ تو مرگ من است ، پس تمنا میکنم هرگز نمیر

اس ام اس
زنده ام با نام تو ، پژمرده ام بی نام تو ، حاضرم پرپر شوم ، در محضر دیدار تو

اس ام اس عاشقانه
پس از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که من در زیره خاک چشم انتظارم

آدم ها در دو حالت همدیگر را ترک می کنند: اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه ? همه جا رو میشه دید ، دریا گفت: این پایین از اون بالا هم بهتره ? چون فقط تو رو میشه دید …

دوست دارم شب را به غم سر کنم ? دفتری را از اشک چشمم تر کنم ،

نام آن دفتر نهم دیوان عشق ? عشق را عنوان آن دفتر کنم…


تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم… شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم… تو چیستی که از هر موج تبسم تو… بسان قایق سرگشته ی روی مردابم…

 
چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عشقولانه اس ام اس


تو یک هستی و من صفر ،

 .  من باشم یا نباشم تو یک هستی .

 .ولی اگر تو نباشی من هیچم !

اس ام اس عاشقانه

دلم احساس غم دارد/ در این انبوه ویرانی/کمی تا قسمتی ابری/ و شاید باز بارانی

 

چنین گفت زرتشت........عاشق عاشق شدن باش و دوست داشتن را دوست بدار از تنفر متنفر باش به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش..........

زندگی را از طبیعت بیاموزیم ، چون بید متواضع باشیم ، چون سرو ، راست قامت‌‌، مثل صنوبر، صبور، مثل بلوط مقاوم، مثل رود روان، مثل خورشید با سخاوت و مثل ابر با کرامت باشیم.

کاش می شد گریه را تهدید کرد/ مدت لبخند را تمدید کرد/ کاش می شد در میان لحظه ها/ لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

نگاهی آشنا به یاس کردم/ تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت/ دو واحد عاشقی را پاس کردم

اس ام اس عاشقانه

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره

اگه توپژمرده باشی گلدونت برات میمیره


اس ام اس عاشقانه

زندگی اجبار است مرگ انتظار است عشق یک بار است جدایی دشوار است یاد تو تکرار است و من عاشق این تکرارم

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس میکنی ؛ به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.

آموزگار پرسید عشق چند بخش است؟ گفتم: یک بخش.
ولی وقتی ترا شناختم فهمیدم عشق سه بخش دارد:
۱-عطش دیدنِ تو. ۲-شوق با تو بودن. ۳- اندوه بی تو بودن.

اس ام اس عاشقانه

 گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ،طراوت داد
.
.
.
.
.
.
.
و رفت ............

در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی..

اس ام اس

مثل باران چشم هایت دیدنی است، شهر خاموش نگاهت دیدنیست، زندگانی معنی لبخند توست، خنده هایت بی نهایت دیدنی است

اس ام اس عاشقانه

من صفرم(0)، تو دویی(2). با تو بیستم، بی تو نیستم.

اس ام اس

خانومها با گوشهایشان عاشق می شوند و مردها با چشم هایشان. (شکسپیر)

اس ام اس های عاشقانه
هیچ کس از راز دلم آگاه نیست. هیچ کس از آه دلم به جز تو خبر ندارد. من در مسیر قلب توام چون مسافری، و مقصدم افق دور چشمان توست

اس ام اس های عاشقانه

تایتانیک

 _____||_||_||_||__

،،.......................،،

____t/،،___..==....................... ---،،___

/_________________________________،

با تمام سر نشیناش فدای تو


هنوز در پی جراح زبردستی می گردم که سرنوشت مرا با تو پیوند بزند

اس ام اس عاشقانه

خدا پنجره های آرزو را باز کرد من و دید و گفت امروز آرزوت چیست؟؟گفتم:خدایا همیشه مواظب اون کسی که داره اینSMSرو میخونه باش.

 

پاک کن ته اتود مثل عشق و دوست داشتن می مونه .یا اینقدر ازش استفاده می کنی که تموم می شه یا دلت نمی یاد ازش استفاده کنی تا گم می شه

اس ام اس عاشقانه جدید

دو تا گل بگیر دستت یکی دسنت راست و یکی چپ ....من گل وسطی رو دوست دارم!!

اس ام اس عاشقانه

با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند



بارون و دوست دارم هنوز ... چون تو رو یادم میاره
حس می کنم پیشه منی ... وقتی که بارون می باره ....

اس ام اس های عاشقانه

بهت نگفتم تا حالا اینکه چقد دوست دارم اما حالا بهت می گم بی تو دارم کم می یارم
بهت نگفتم تا حالا که بدجوری عاشقتم بهت نگفتم تا حالا اما حالا بهت می گم ...

 اس ام اس عشقولانه

من یاد گرفته ام: مهم نیست که در زندگی چه داری، بلکه مهم اینست که چه کسی را داری.

 اس ام اس

 شکوفهای صورتی فدای مهربونیات... یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات

 اس ام اس عاشقانه

من باید کدوم کشور رو فتح کنم تا تو حاضر بشی منو شهردار ثابت دهکده ی قللبت بکنی ؟

احساس خوب وقتیه که یک نفر دلتنگت باشه

احساس بهتر اینه که یک نفر عاشقت باشه

اما بهترین احساس وقتیه که ........................

یک نفر هیچ وقت فراموشت نکنه !


از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم..

اس ام اس عاشقانه
اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را
بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم

 اس ام اس عاشقانه

ردپایم بی صداست عشق من بی انتهاست... ردپای اشکهایم را بگیر تا بدانی خانه عاشق کجاست...

 

چه رنجی است لذت ها را تنها بردن... و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن... و چه بدبخت آزاد دهنده ایست تنها خوشبخت بودن...
اس ام اس عاشقانه

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن... از کنارت رفته ام ولی فراموشم نکن

 اس ام اس های عاشقانه

در دریای نیلفام خوابهای شیرین شب ، صدف های رنگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم.

اس ام اس عاشقانه

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم،
که برای تو و تصویر دلت می میرم..

اس ام اس عاشقانه
میدونی که چه موقع می فهمی دنیا دو روزه؟ وقتی که اونی که دوستش داری بهت بگه تا آخر دنیا باهاتم

انگشت اشارتو به انگشت شصتت بچسبون زود باش سر کاری نیست چسبوندی ! دلم برات اونقدر تنگ شده

 

دنیا به من آموخت که به تو فکر کنم اما نیاموخت بی تو چه کنم!!!

 اس ام اس عاشقانه

روز اول با عشق برایت گلی آوردم و تو با آن ظرفها را شستی ! 

بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد

 

از ماضی ها و مضارع ها خسته ام دلم برای یک حال ساده تو را دیدن تنگ است...

 اس ام اس های عاشقانه

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم 

 

من همه ی قصه هام قصه ی توست اگه غمگینه اونم از غصه ی توست 

 اس ام اس های عاشقانه

خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست
از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست

 اس ام اس عاشقانه

تنها بنائی که هر چه بیشتر بلرزه، محکمتر می شه، دل آدمی است

 

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی،
دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی،
غذا نیست که بهش ناخونک بزنی،
رفیق نیست که بهش کلک بزنی
عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی !!

 

قلب سرزمین عجیبی است. زیرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه آن.

 

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

 اس ام اس های عاشقانه

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه ٬ همه جا رو میشه دید ٬ دریا گفت :
این پایین از اون بالا هم بهتره ٬ چون فقط تو رو میشه دید ... تقدیم به آسمون قلبم ...

 اس ام اس عاشقانه

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ، ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست . .

 اس ام اس

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند 

 اس ام اس های عاشقانه

خوشبختی مثل یه پروانه است . وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه

 اس ام اس

تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگرروزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم

 اس ام اس جدید

یه سمبوسه بهت هدیه میکنم دو حرف اولش برای دشمت باقیش برای خودت!!

 جدید ترین اس ام اس

اگرکسی واقعا کسی رو دوست داشته باشد بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش...پس مواظب خودت باش

اگر سنگ در رود زندگی نمی کرد ، صدای آب هیچ وقت زیبا نبود...!

 اس ام اس های جدید

یه دنیا فدای هر چی دله مهربونه یه دل فدای هر کی اینو میخونه

 اس ام اس

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ؛ پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته است

اس ام اس عاشقانه
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد
اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد

 اس ام اس

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.
عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک مرا جاری کرد

 

دیشب خواستم واسه خودم فال بگیرم وقتی فال نامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دل مال خودم نیست



کاش بدونی ندیدنت نبودنت هرگز بهانه ای نمیشه واسه از یاد بردنت

اس ام اس عاشقانه

در کویر سبز عشق،این سخن از من بگیر مرگ تو مرگ من است،پس تمنا میکنم هرگز نمیر.

عاشقانه ترین اس ام اس ها

زنده ام با نام تو پژمرده ام بی نام تو،حاضرم پرپر شوم در محضر دیدار تو

اس ام اس عاشقانه

پس از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که من در زیره خاک چشم انتظارم

عاشقانه ترین اس ام اس ها  اس ام اس های عاشقانه

آخرش دو تامون میریم جهنم تو به جرم اینکه دل منو دزدیدی و من به جرم اینکه به جای خدا تورو پرستیدم

اس ام اس عاشقانه

یک ستاره 5 انتها داره یک مربع 4 انتها داره یک مثلث 3 انتها داره یک پاره خط 2 انتها داره اما امیدوارم دوستی ما مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداره.


هنوز در پی جراح زبردستی می گردم که سرنوشت مرا با تو پیوند بزند

اس ام اس عاشقانه

خدا پنجره های آرزو را باز کرد من و دید و گفت امروز آرزوت چیست؟؟گفتم:خدایا همیشه مواظب اون کسی که داره اینSMSرو میخونه باش.

 

پاک کن ته اتود مثل عشق و دوست داشتن می مونه .یا اینقدر ازش استفاده می کنی که تموم می شه یا دلت نمی یاد ازش استفاده کنی تا گم می شه

اس ام اس عاشقانه جدید

دو تا گل بگیر دستت یکی دسنت راست و یکی چپ ....من گل وسطی رو دوست دارم!!

با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند

اس ام اس های عاشقانه

ابر بارنده به دریا می گفت من نبارم تو کجا دریایی , در دلش خنده کنان دریا گفت ابر بارنده تو خود از مائی

اس ام اس های عاشقانه

اگر می خواهی مرا ببینی پلکهایت را روی هم بگذار و چشمانت را ببند...من همانی هستم که هیچ وقت مرا ندیدی.

اس ام اس

یه روز یه فرشته بهم گفت:یه کیسه پول میخوای یا یه دوست خوب؟؟؟گفتم یه کیسه پول.چون من تورو داشتم

اس ام اس های عاشقانه

دنیای عجیبی است؛ وقتی می خواهی گریه کنی، شانه ای نداری تا سر بر آن گذاری و غم دلت را زار زار اشک بریزی و وقتی شانه ای برای گریستن داری دیگر اشکی برای ریختن نداری، و نه حتی نیازی به ریختن اشک

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه

تو دنیا سعی کن دو نفر باشی: برای خودت زندگی کنی، برای دیگری زندگی باشی..

 

مشترک گرامی اعتبار دوستی شما در حال پایان است لطفا با فرستادن یک بوس آن را شارژ کنید!!!!

دریا باش که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی

به کودکی گفتند:عشق چیست؟گفت بازی.به نوجوانی گفتند؟گفت رفیق بازی.به جوانی گفتند؟گفت پول و ثروت.به پیرمردی گفتند؟گفت عمر.به عاشقی گفتند؟چیزی نگفت.آهی کشید و گریست.

اس ام اس عاشقانه

اگه می دونستی چقدر تنهام همیشه واسم اشک می ریختی .اگرم می دونستی همیشه اشک می ریزم هیچ وقت تنهام نمی ذاشتی

اس ام اس سرکاری

خری گم کرده ام با بار کاشی SMSمیزنم شاید تو باشی

اس ام اس های عاشقانه

 

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم... شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... تو چیستی که از هر موج تبسم تو... بسان قایق سرگشته ی روی مردابم...

نگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم.

اس ام اس عاشقانه جدید

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ، نگاهت دلفریب و شاعرانه
منم قایق به روی موج دریا ، تویی ساحل ، تویی لطف کرانه . . .

اس ام اس عاشقانه جدید

موفقیت مثل توپ فوتبال برای آدمهاست. می دویم تا به آن برسیم و وقتی رسیدیم آن را شوت می کنیم

زندگی کوتاه ترازآن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی ترازآن هستندکه بشکنند فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم.

اس ام اس عاشقانه

شنا بلد نیستی؟؟؟ دلتو به دریا نزن.

سلامتی تاجی است بر سر انسانهای سالم که فقط افراد بیمار آن را می بینند.

دو چیز انتها ندارد. حماقت انسانها و پهنه‌‌ی کهکشانها. که البته در مورد کهکشنها مطمئن نیستم! آلبرت انشتین
اس ام اس عاشقانه

من همیشه یادت هستم، تو رو از جون می پرستم، من فقط با تو می تونم توی این دنیا بمونم، اگه تو نباشی پیشم  می دونی دیوونه میشم، آخه من خیلی می ترسم، میگن عاشقی جنونه، نمیگم عاشقت مرده، اما دیگه نیمه جونه..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد