اس ام اس جدید

عشق فراموش کردن نیست!!!
بخشیدن است.
گوش کردن نیست!!!
درک کردن است.
دیدن نیست!!!
احساس کردن است.
جا زدن دنیست!!!
صبر کردن و ادامه دادن است.


برای آدم نابینا ،
شیشه و الماس فرقی نداره
پس اگه کسی قدرتو ندونست
فکر نکن تو شیشه ای, اون نابیناست.


اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!

قسمتی از متن موجود نیست…
.
.
بقیه متن هم موجود نیست…
.
.
اصلا متنی در کار نیست…
.
.
ولی برای سر کار گداشتن تو فکر بدی نیست!


توی حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره ! . . . . . چاکرتیم سالار !


مرد اولی : امان از دست این زنها ، زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت مرد دومی : خوش به حالت ، زن من تمام دارائیمو برداشت و نرفت !


متن موجود نیست*
.
.
.
.
میگم موجود نیست عجب سیریشی هستی!!!


اداره ثبت احوال رشت پس از بررسی دقیق اعلام کرد:
عالیجناب بوتیفار مصری نبوده و شناسنامه ایشان صادره از رشت می باشد.


یک منبع اگاه اعلام کرد که همزمان با پخش صحنه ورود یوزاسیف به مهمانی زلیخاه 99% مردان قزوینی دست خود را باچاقو بریدند وی 1% باقیمانده که موفق به دیدن صحنه نشده بودند رگ گردن خودرا با چاقو بریدند


پیام اخلاقی فیلم دعوت:هر وقت تلفنت زدگ زد بدون که حامله ای


پس از سریال پر طرفدار یوسف سریال زیبای لوط نبی در قزوین ساخته و بزودی پخش خواهد شد


به یک خدمتکار خانم برای کار در هتل از ساعت 6 صبح تا 12 شب با حقوق 20 هزار تومان در ماه نیازمندیم!
هتل خانواده تناردیه


قبض تلفن همراه اینجانب گم شده است. از یابنده تقاضا می شود که مبلغ آن را پرداخت نماید و رسید بانک را به عنوان مژدگانی نزد خودش نگاه دارد!


بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم
بعد تو تخم بذار
.
.
.
.
من میرم گوجه می خرم املت بخوریم


میدونی فرق معتاد با ورزشکار چی؟
.
.
.
ورزشکار تکنیکی کار میکنه, ولی معتاد پیکنیکی


هر انسانی لبخندی از خداست؛ تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی.


\/ \/
(='o'=)
_._-
.(")(")
من پیشی ملوسم، اومدم تورو ببوسم!


ک همیشه یک است . شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر از یک عدد باشد اما بعضی اوقات می تواند خیلی باشد . یک نگاه . یک سرنوشت . یک خاطره . یک دوست.


گونی گونی
I LOVE YOU
قربونت فقط گونیاشو پس بده


حکایت تو در قلب من حکایت اون افغانیه که از ایران نمیره!!!


به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری.


متلک سال 87 :هندونه بیار قاچ کنم / لباتو بیار ماچ کنم


می خواستم اگه امکانش هست اگه میشه . بدون رو دربایستی ازتون نظر خواهی کنم. ببینم که آیا شما با من زیر یک سقف ، زیر چتر محبت ، زیر سایه مهربانی ، منچ بازی می کنی یا مار و پله ؟!!

میمون
o(··)o
(--)
گاو
<]·"·[>
(oo)
وحتی
<))><
ماهی
.
.
دلشون برات تنگ شده و میخوان برگردی باغ وحش

توجه
.
.
باز هم توجه
.
.
باز هم توجه
.
.
باز هم توجه
.
.
از توجهت متشکرم


دعای شب 1 کودک :
خدایا !
خودت می دونی آب کم خوردم ، جیش هم کردم ، پس کمک کن صبح کتک نخورم آمییین !!!
.
.
.
.
حالا که دعاتو کردی لالا کن

سپاس و ستایش دانشگاه آزاد را ، که ترکش موجب بی مدرکی است و به کلاس اندرش مزید در به دری
، هر ترمی که آغاز می شود موجب پرداخت زر است و چون به پایان رسد مایه ضرر
پس در هر سالی دو ترم موجودو بر هر ترمی شهریه ای واجب
از جیب و جان که بر آید ...... کز عهده خرجش به در آید


با کلاس ترین اس ام اس سال =

Lim (x) = love

X---->u X=i


اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ


خروسه میره دم مرغ فروشی به مرغها میگه
می مردین توی لونه اینجوری می گشتین!


مردن برای زنی که دوستش داری از زندگی کردن باهاش آسون تره!


یه روز یه ترکه میبینه همه دوستاش موبایل دارن به جز خودش می یاد یه کاغذ لولهمیکنه می بنده به کمرش میره پیش رفقاش ازش میپرسن این چیه می گه وای بازم فکس رسید


ترکه داشته دنبال یک خاور پر از خر میدوید می گن چرا میدوی میگه مگه نمی بینی از سرویس جاموندم.


ترکه تا ده سال برای مادرش عزاداری میکرد و همش گریه میکرد . بهش گفتند : آخه چقدر گریه میکنی ده سال گذشته گفت: "آخه هر وقت یادم میافته که موقع خاکسپاریش چه دست و پایی میزد جیگرم آتیش میگیره!!!


یه روز یه یارو می‌بینه وسط میدون یه چیزی ریخته. میره یه انگشت میزنه و میزاره توی دهنش و می‌گه: مزه قورمه‌سبزی که نمی‌ده... یه انگشت دیگه می‌زنه: مزه خورشت قیمه هم که نمی‌ده... دوباره یه انگشت دیگه می‌زنه: مزه کوفته هم که نمی‌ده... خلاصه، نصف قضیه رو هی انگشت، انگشت میخوره و یه دفعه میگه: اه اه اه... اینکه عن بود... خوب شد کفشم رو روش نزاشتم!



تست کنکور هنر:
اولین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کرده دختران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست؟
الف: مینیاتور.
ب: صافکاری، بتونه کاری و نقاشی اتومبیل!!!!
ج: دوپینگ!!!!
د: من به ناموس مردم نگاه نمیکنم

به یکی می گن می دونی فامیلی خدا چیه؟ می گه: فکر کنم وکیلی باشه

سربازی راهی است برای آدم شدن پسرها .......ولی هیچ راهی برای آدم شدن دختر ها وجود ندارد!!!

آلبرت انیشتن،زکریای رازی،ایساک نیوتون،لویی پاستور
بیل گیتس،مــن ودیگراندیشمندان بزرگ جهان،
اوقات خوشی را برای شما ارزو مندیم.

یه یارویی به یه سیاه پوسته میگه آقا شما سیاه پوستین؟
میگه آره.از کجا فهمیدی؟
میگه از رو لهجت!!!!

یه بار 3 تا میمون بالا درخت نشسته بودند
اولیش داشت کتاب می خوند
دومی داشت روزنامه می خوند
سومی هم داشت این اس -ام-اس رو میخوند

یک شخصی نصف شب توی خیابون رانندگی می کرد که یک دفعه ترمز نمیگیره از اون طرف یک کامیون می اومد.... به بغل دستی اش که خواب بود گفت : اصغــــــــــــــر بلند شو این تصادف رو ببین

اس ام اس

پسره از بالا درخت می افته پایین . بلند می شه می گه خوب شد نمردم وگرنه بابام می کشتم

بنابر قانون ششم نیوتن اگر با یک لر دعوا کردی و دیدی لر فرار کرد، تو هم فرار کن چون رفته سنگ بیاره

یکی رو می برن اعدام کنن بهش می گن تورو اعدام می کنیم تا درس عبرتی باشه واسه بقیه می گه:نمی شه بقیه رو اعدام کنید تا درس عبرتی باشه واسه من

به یکی می گن اینهمه تریاک می کشی معتاد نشی! می گه: نه بابا من 4ساله هرروز دارم می کشم ولی هنوزم که هنوزه معتاد نشدم

زن : مرد چرا کولر نمی خری ؟ ترکه: به درد نمی خوره اونایی هم که دارن گذاشتن رو پشت بوم


مرد تجربه را کشف کرد و پول را اختراع کرد زن پول را کشف کرد و خرید را اختراع کرد


آدم قورباغه دهن گشاد رو ببوسه ، ولی اس ام اس تکراری نخونه !

اس ام اس عاشقانه

عشق مانند جنگ است......آسان شروع می شود.......سخت پایان می یابد.........و فراموش کردنش محال است.

اس ام اس عاشقانه

تازه فهمیدم که قلب هیچ کس تو دنیا برای من نمی تپد
حتی قلب خودم.
چون اون هم برای تو می تپه

میگن لبخندربطی به مرگ نداره ولی تو بخندتا من برات بمیرم...


ترکه عکس خودشو تو آب میبینه میگه وای خر ماهی !!!

 

اصفهانیه میره مهمونی میگه ببخشید آقا یدونه از اون خیار زرده به من بدید!!

 

غضنفرمی ره سینما می بینه چراغ ها خاموشه برمی گرده

 

پیرزنه لخت میره پیش شوهرش میگه حاجی برات لباس عشق پوشیدم ! پیرمرده میگه دستت درد نکه ولی ای کاش اتو ش میکردی!!! 

ترکه سکه میندازه شیر میاد فرار میکنه!

 

لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟ گفت به تو چه ! فضول عوضی!

 

 احمدی نژاد میره آمپول بزنه دکتر بهش میگه : ناقلا با این باسن کوچولوت خوب ریدی تو مملکتا !

 

به علت بارش بی وفایی، جاده عشق لغزنده است، لطفا با محبت وارد شوید

 

معنی این عبارت جبری چیست؟
 
              (o/5 k3)
      -----------
                (k3)
 
.
.
.
.
.
 
پاسخ: کاسه ای زیر نیم کاسه است

 

امروز روز جهانی همدردی با بیماران گوارشیه!...گو - ز-  ه من   روزت مبارک!!

 

یک ترکی ازترکای ترکیه بنام ترکان روی ترک موتور یک تریاکی، با ترکه میزنه به ترکه و توی تراکم ترافیک می خورن به تیرک وکله ترکه ترک می خوره وموتورش می ترکه ومتروکه می شه. ناچار توی تاریکی اونو ترک می کنه و می ره کنار رود اترک تارک دنیا می شه

 

خروسه می خواسته زن بگیره پول نداشته می ره گالینا بلانکا می خره!!!

 

خدا رو دوست دارم چون *آی دیش* همیشه روشنه خدا رو دوست دارم چون به همه *پی ام ها* جواب میده خدا رو دوست دارم چون حرفای آدم رو *سند توآل* نمی کنه خدا رو دوست دارم چون هیچ کسی رو *ایگنور* نمی کنه خدا رو دوست دارم چون ، خداست


اس ام اس اس ام اس عاشقانه اس ام اس سرکاری جوک و اس ام اس جوک جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس های جدید جوک ترکی اس ام اس های عاشقانه اس ام اس های سرکاری بهترین اس ام اس ها اس ام اس های زیبا اس ام اس جوک اس ام اس عاشقونه اس ام اس رمانتیک اس ام اس دوستی اس ام اس جدایی sms عاشقانه sms سرکاری بهترین اس ام اس های عاشقانه و سرکاری smsعاشقانه smsسرکاری اس ام اس های جدید اس ام اس های باحال اس ام اس های خنده دار جدید ترین اس ام اس ها


مشترک محترم !!

با سلام

لطفا گوشی خود را خاموش کنید

چون می خوایم مخابرات را بشوریم...

 اس ام اس اس ام اس جدید اس ام اس باحال

تست معرفت شناسی
۱. اگه دوسم داری یه جک بفرست
۲. اگه عاشقمی بهم زنگ بزن
۳. اگه برات مهمم یه تک زنگ بزن
۴. اگه دوست داری همدیگه رو ببینیم یه اس ام اس خالی بفرست
۵. اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کاری نکن

 اس ام اس سرکاری

ارسال اس ام اس تکراری حرام میباشد و کفاره آن آموزش منطق به ۶۰ ترک . آموزش غیرت به ۶۰ رشتی و ۶۰ بار شرکت در نمازجمعه قزوین

 جوک جوک و اس ام اس

چند تا جمله ناب :
۱- مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما
۲- صفا فقط صفای مورچه که هر وقت گریه کرد هیچکس اشکش ندید
۳- رفیق فقط کلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش
۴- معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم

 اس ام اس اس ام اس فلسفی اس ام اس آموزنده

هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند

 اس ام اس های سرکاری

اگـــر کسی ناخواسته محــــبت شمارو به دلش دعـــوت کنه , شما چه کار می کنید ؟

.

.

.

.

دعـــــــوت

فیلمی متفاوت از ابـراهیم حاتمی کیــا

 اس ام اس

 توی زندگی انتخاب دو چیز خیلی سخته:

1- همسر

2- هندوانه

 جوک و اس ام اس

اطلاعیه مهم هئیت دولت:

به تعدادی کارگر ساده جهت انجام امور اجرایی کشور نیازمندیم.

 

آب مایه حیات است. لطفا در مصرف برق صرفه جویی کنید

اداره گاز .....

جوک جدید

به غضنفر میگن اصول دین رو نام ببر میگه: توحید، نبوت، امامت، ونک، رسالت

پیغام گیرتلفن باباطاهر:
تلیفون کرده ای جانم فدایت
الهی مو به قربون صدایت
چو از صحرا بیایم نازنینم
فرستم پاسخی از دل برایت

اس ام اس جوک

 احمد: مامان! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم؟

مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.

احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند

ترکه میره دستشویی. رفیقش بهش می گه به جای من هم برین!!!!


غضنفره میره در خونه دوستش و هر چی در میزنه کسی درو باز نمیکنه با خودش میگه فکر کنم در خرابه بهتره زنگ بزنم



س ام اس

هی!!!!

3 راه بیشتر نداری:

1 با من باشی

2 با تو باشم

3 توافق کنیم که با هم باشیم

  جوک و اس ام اس

 

غضنفر داشته بلندپروازی میکرده

با تیرکمون می زننش

 اس ام اس جدید

 

قسمتی از متن موجود نیست...

.

.

.

بقیه متن هم موجود نیست...

.

.

.

اصلا متنی در کار نیست...

.

.

.

ولی برای سر کار گداشتن تو فکر بدی نیست!

 اس ام اس

 

I--------------------^

I                         ....

I                     ,,,,,,,,

I                 ,,,,,,,,,,,,,

O                        I

   / ii \                      I

lL                       I

in axo vaghti hamoom boodi azat gereftam

age sms nadi vase hame sendesh mikonam!

 

 اس ام اس عاشقانه

 

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده

پیش خودت میگفتی:

وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!

اس ام اس زلیخا اس ام اس سریال یوسف پیامبر

پس از استقبال کم نظیر از سریال حضرت یوسف، سریال حضرت نوح در دست اقدام است.از شما علاقمندان جهت تست بازی در فیلم کشتی نوح دعوت می گردد.به جهت نیاز به هر دو جنس (نر وماده) افراد متأهل در اولویت می باشند

اس ام اس یوسف اس ام اس زلیخا اس ام اس سریال یوسف

زلیخا گفته : من هفت تا در رو بستم تا کسی از وقایع باخبر نشه !

.

.

اما کتایون ریاحی جلوی دوربین آبروم رو برد.

اس ام اس عاشقانه

برای آدم نابینا ،

شیشه و الماس فرقی نداره

پس اگه کسی قدرتو ندونست

فکر نکن تو شیشه ای, اون نابیناست.

انواع اس ام اس عاشقانه و سرکاری

ماشین زندگیتو جلوی خونه ی هر عشقی پارک نکن ، ممکنه چرخهای قلبتو پنچر کنن!

 اس ام اس

ستاره ها میشکنن و میشن شهاب

اما دلی که میشکنه میشه سوال بی جواب

 اس ام اس آموزنده

خوشت بیاد ،‌خوشت نیاد

اشک غم از چشات بیاد ، اون سر دنیا که بری

این دل من باهات میاد...

 اس ام اس باحال

قربت را نباید در الفبای شهر غریب جستجو کرد همین که عزیزت یارت عشقت نگاهش را به دیگری فروخت تو غریبی

اس ام اس آموزنده

 حقیقت چیزی نیست که نوشته میشه بلکه اون چیزیست که سعی میشه تا پنهان بمونه

اس ام اس

1-      2 - 3را شمردم تک تک، آهسته به دنبال تو رفتم با شک

وقتی بزرگ شدم فهمیدم، تمرین جداییست قایم باشک !

اس ام اس عارفانه

 اگرنمی تونی اشتباه کنی یعنی هیچ کاری نمی تونی بکنی

تو اگر میدانستی ,که چه زخمی دارد که چه دردی دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمی پرسیدی آه ای سرو , چرا تنهایی

 اس ام اس باحال

موضوعه غم انگیز در خصوص زندگی, کوتاه بودن آن نیست, بلکه غم انگیز آن است که ما زندگی را خیلی دیر شروع میکنیم.


شیفتگان پرواز را میل خزیدن نیست.  هلن کلر

اس ام اس عشقولانه

اسمم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را یکی ا ز اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب خواهم کرد. … دکتر علی شریعتی

 هر کی دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش می شکنه صداش در میاد

 اس ام اس جوک

ماه را هدف قرا ر بده تا اگر هم به خطا رفتی جایی میان ستارگان سر در آوری. (لس براون)

 

هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری، آرزوی دیگران است؟! (جک لندن)

اس ا اس جدید

عشق تو به تار و پود جانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته است
اس ام اس جدید

 1همیشه 1هست شاید در تمام عمرش نتونه بیشتر از یک باشه. اما بعضی وقتا میتونه خیلی باشه: 1نگاه 1سرنوشت 1خاطره 1یار...

دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من
یک جان و هزار گونه فریاد از تو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد